Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Poniatowa obsługiwana przez Urząd Miejski w Poniatowej

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko ds. promocji i rozwoju Gminy, pozyskiwania środków pomocowych oraz ich wydatkowania w Wydziale Promocji i Obsługi Inwestora Urzędu Miejskiego w Poniatowej.

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Poniatowej
Data ogłoszenia
2023-04-17
Termin składania dokumentów
2023-04-28
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe magisterskie.

Wymagania związane ze stanowiskiem

Niezbędne (konieczne do podjęcia pracy na stanowisku):

1) obywatelstwo polskie,

2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3) wykształcenie wyższe magisterskie,

4) minimum roczne doświadczenie na stanowisku związanym z promocją i/lub obsługą inwestora oraz pozyskiwaniem środków pomocowych,

5) biegła obsługa komputera oraz ponadpodstawowa umiejętność posługiwania się oprogramowaniem biurowym,

6) dobry stan zdrowia umożliwiający pracę na oferowanym stanowisku,

7) nieposzlakowana opinia,

8) prawo jazdy kat. B

Dodatkowe (pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):

1) znajomość podstawowych ustaw i aktów wykonawczych z zakresu:

- samorządu gminnego,

- finansów publicznych

- kodeks postępowania administracyjnego,

- ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie,

2) znajomość języka obcego: preferowany język angielski,

3) znajomość procedur związanych z zamówieniami publicznymi,

4) znajomość zasad tematyki funduszy zewnętrznych, w tym zasad kwalifikowania wydatków na działania współfinansowane z funduszy unijnych, krajowych dokumentów programowych, tworzenia projektów, przygotowania wniosku o dofinansowanie projektu, zarządzania projektem oraz rozliczania i sprawozdawczości projektu,

5) predyspozycje osobowościowe:

- samodzielność,

- odpowiedzialność,

- obowiązkowość,

- sumienność,

- kreatywność,

- umiejętność pracy w zespole,

- umiejętność pracy pod presja czasu,

- dyspozycyjność,

- umiejętność skutecznego komunikowania się i przekazywania informacji.

Zakres obowiązków

1) nadzór merytoryczny, redagowanie i aktualizacja strony internetowej Urzędu, profili społecznościowych, organizacja kontaktów z prasą i środkami masowego przekazu,

2) przygotowanie, organizacja i prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych na realizację zadań,

3) monitorowanie oraz analiza rynku w zakresie możliwości pozyskania środków z funduszy unijnych i innych źródeł zewnętrznych,

4) przygotowanie, kompletowanie oraz składanie dokumentacji aplikacyjnej w ramach tzw. „projektów miękkich”,

5) realizacja zadań wykonywanych w ramach pozyskanych środków zewnętrznych,

6) monitorowanie i kontrolowanie zgodności realizacji przedsięwzięć współfinansowanych z funduszy UE i innych środków pomocowych z zawartymi umowami i obowiązującym prawem,

7) udzielenie informacji gminnym jednostkom organizacyjnym o możliwości pozyskiwania środków pomocowych, pomoc przy kompletowaniu i przygotowaniu dokumentów aplikacyjnych,

8) udzielanie informacji na wniosek zainteresowanych organizacji, w tym organizacji pozarządowych i pożytku publicznego oraz przedsiębiorców na temat możliwości pozyskiwania środków z funduszy zewnętrznych, wsparcie merytoryczne w aplikacji wniosków o dofinasowanie działań;

9) przyjmowanie i przetwarzanie wniosków o wpis do Centralnej Ewidencji  i Informacji o Działalności Gospodarczej,

10) organizacja i koordynacja przedsięwzięć promocyjnych Gminy oraz współudział z innymi jednostkami w organizacji działań promocyjnych,

11) przygotowywanie artykułów prasowych,

12) przygotowywanie oferty inwestycyjnej i promocyjnej Gminy.

Wymagane dokumenty

1) list motywacyjny oraz szczegółowy życiorys zawodowy CV - opatrzone

własnoręcznym podpisem,

2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

3) kopia dyplomu ukończenia studiów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,

4) kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności przydatne do pracy w wyspecyfikowanym zakresie zadań,

5) kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe określone w wymaganiach dodatkowych związanych ze stanowiskiem,

6) podpisane własnoręcznie przez kandydata oświadczenia o:

- posiadaniu obywatelstwa polskiego,

- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

- nieskazaniu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe,

- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach w zakresie w jakim przekazane dane obejmują dane szczególnej kategorii, o których mowa w art. 9 RODO, w celu prowadzenie postepowania rekrutacyjnego na stanowisko ds. promocji i rozwoju Gminy, pozyskiwanie środków pomocowych oraz ich wydatkowania w Wydziale Promocji i Obsługi Inwestora Urzędu Miejskiego  w Poniatowej,

- posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na oferowanym stanowisku.

Warunki pracy

1) zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na zasadach ustawy o pracownikach samorządowych,

2) pełny wymiar czasu pracy (8 godz. dziennie - 40 godzin tygodniowo),

3) praca administracyjno-biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych - w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Poniatowej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. promocji i rozwoju Gminy, pozyskiwania środków pomocowych oraz ich wydatkowania w Wydziale Promocji i Obsługi Inwestora Urzędu Miejskiego w Poniatowej”, w terminie do 28 kwietnia 2023 r. godz. 1500

  1. a) osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Poniatowej ul. Młodzieżowa 2 (Punkt Obsługi Interesanta),
  2. b) drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Poniatowej ul. Młodzieżowa 2, 24 - 320 Poniatowa.

Za termin złożenia dokumentów przesłanych drogą pocztową uważa się datę ich wpływu do Urzędu Miejskiego w Poniatowej. Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Poniatowej po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane. 

Uwagi

1) kopie dokumentów składanych do konkursu muszą być własnoręcznie podpisane przez kandydata,

2) dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procedurze konkursowej zostaną dołączone do jego akt osobowych,

3) dokumenty złożone przez pozostałych kandydatów będą przechowywane przez okres 3 miesięcy i po tym terminie, na prośbę osoby bezpośrednio zainteresowanej, będą zwrócone lub w przeciwnym wypadku, zostaną zniszczone,

4) konkurs na stanowisko ds. promocji i rozwoju Gminy, pozyskiwania środków pomocowych oraz ich wydatkowania w Wydziale Promocji i Obsługi Inwestora  Urzędu Miejskiego w Poniatowej  przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Burmistrza Poniatowej,

5) konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach: I etap - sprawdzenie ofert pod względem formalnym, bez udziału kandydatów i II etap - rozmowa kwalifikacyjna weryfikująca przygotowanie zawodowe i wybór kandydata,

6) kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej,

7) informacja o wyniku konkursu zostanie zamieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Poniatowej niezwłocznie po zakończeniu naboru,

8) dodatkowe informacje o konkursie można uzyskać pod numerem tel. 81 820 48 36 w. 13.

Załączniki

Wybrany kandydat
Wioleta Skorupska

Uzasadnienie wyboru
Do konkursu przystąpiła jedna kandydatka. Oferta spełniła niezbędne wymagania formalne i aplikantka została dopuszczona do drugiego etapu naboru-rozmowy kwalifikacyjnej. W wyniku przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej, komisja rekrutacyjna wysoko oceniła kandydaturę Pani Wiolety Skorupskiej i zarekomendowała Burmistrzowi Poniatowej zatrudnienie jej na stanowisku ds. promocji i rozwoju Gminy, pozyskiwania środków pomocowych oraz ich wydatkowania w Wydziale Promocji i Obsługi Inwestora.
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Dominik Molesta
Dodano do BIP dnia 17-04-2023 12:08:36