Stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami w Wydziale Inwestycji, Gospodarki Nieruchomościami i Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Poniatowej.
wykształcenie wyższe magisterskie
Niezbędne (konieczne do podjęcia pracy na stanowisku):
1) obywatelstwo polskie,
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni
praw publicznych,
3) wykształcenie wyższe magisterskie,
4) znajomość obsługi sprzętu komputerowego,
5) dobry stan zdrowia umożliwiający pracę na oferowanym stanowisku,
6) nieposzlakowana opinia,
Dodatkowe (pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):
- znajomość podstawowych ustaw i aktów wykonawczych z zakresu:
- kodeksu postępowania administracyjnego,
- ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne,
- kodeks cywilnego
3) predyspozycje osobowościowe:
- samodzielność,
- odpowiedzialność,
- kreatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- dyspozycyjność,
- umiejętność skutecznego komunikowania się i przekazywania informacji,
- prawo jazdy kat. B.
1) ustalanie i aktualizacja opłat z tytułu użytkowania wieczystego gruntów, trwałego zarządu, dzierżawy budynków i lokali,
2) wydawanie decyzji o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego prawo własności,
3) wnoszenie o zakładanie ksiąg wieczystych dla nieruchomości gminnych,
4) prowadzenie spraw związanych z komunalizacją gruntów,
5) przygotowanie i prowadzenie postępowań w sprawach podziału nieruchomości,
6) kontrola trwałego zarządu nieruchomościami,
7) ogłoszenie i prowadzenie przetargów na nieruchomości stanowiące własność Gminy,
8) prowadzenie ewidencji mienia gminnego i sporządzanie informacji o mieniu,
9) prowadzenie spraw służebności gruntowych,
10) wykonywanie innych czynności należących do zakresu działania Wydziału Inwestycji, Gospodarki Nieruchomościami i Gospodarki Przestrzennej na polecenie Burmistrza, Zastępcy Burmistrza lub Kierownika Wydziału.
1) list motywacyjny oraz szczegółowy życiorys zawodowy CV – opatrzone
własnoręcznym podpisem,
2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
3) kopia dyplomu ukończenia studiów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
4) kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności przydatne do pracy w wyspecyfikowanym zakresie zadań,
5) kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe określone w wymaganiach dodatkowych związanych ze stanowiskiem,
6) podpisane własnoręcznie przez kandydata oświadczenia o:
- posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- nieskazaniu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe,
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach w zakresie w jakim przekazane dane obejmują dane szczególnej kategorii, o których mowa w art. 9 RODO, w celu prowadzenie postepowania rekrutacyjnego na stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami w Wydziale Inwestycji, Gospodarki Nieruchomościami i Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Poniatowej,
- posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na oferowanym stanowisku.
1) zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
2) pełny wymiar czasu pracy (8 godz. dziennie - 40 godzin tygodniowo),
3) praca administracyjno-biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach
samorządowych – w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Poniatowej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6 %.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. gospodarki nieruchomościami w Wydziale Inwestycji, Gospodarki Nieruchomościami i Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Poniatowej”, w terminie do
14 listopada 2023 r. godz. 1600
a) osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Poniatowej ul. Młodzieżowa 2 (Punkt Obsługi Interesanta),
b) drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Poniatowej ul. Młodzieżowa 2, 24 - 320 Poniatowa.
Za termin złożenia dokumentów przesłanych drogą pocztową uważa się datę ich wpływu do Urzędu Miejskiego w Poniatowej. Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Poniatowej po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
1) kopie dokumentów składanych do konkursu muszą być własnoręcznie podpisane przez kandydata,
2) dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procedurze konkursowej zostaną dołączone do jego akt osobowych,
3) dokumenty złożone przez pozostałych kandydatów będą przechowywane przez okres 3 miesięcy i po tym terminie, na prośbę osoby bezpośrednio zainteresowanej, będą zwrócone lub w przeciwnym wypadku, zostaną zniszczone,
4) konkurs na stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami w Wydziale Inwestycji, Gospodarki Nieruchomościami i Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Poniatowej przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Burmistrza Poniatowej,
5) konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach: I etap - sprawdzenie ofert pod względem formalnym, bez udziału kandydatów i II etap - rozmowa kwalifikacyjna i wybór kandydata,
6) kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej,
7) informacja o wyniku konkursu zostanie zamieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Poniatowej niezwłocznie po zakończeniu naboru,
8) dodatkowe informacje o konkursie można uzyskać pod numerem tel. 81 820 48 36 w. 13.
Dodano do BIP dnia 30-10-2023 14:54:17