Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Poniatowa obsługiwana przez Urząd Miejski w Poniatowej

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Kierownik Wydziału Organizacyjnego

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Poniatowej
Data ogłoszenia
2017-01-25
Termin składania dokumentów
2017-02-09
Wymagane wykształcenie

wyższe magisterskie

Wymagania związane ze stanowiskiem

Niezbędne(konieczne do podjęcia pracy na stanowisku):

1) obywatelstwo polskie,

2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3) minimum 5-letni okres zatrudnienia, w tym 3-letni na stanowisku kierowniczym w jednostkach sektora finansów publicznych,

4) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,

5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,

6) znajomość przepisów prawnych i zagadnień w zakresie funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego, w tym zadań gminy,

7) znajomość przepisów prawa dotyczących wydatkowania publicznych środków finansowych, procedur konkursowych, kodeksu postępowania administracyjnego,

8) znajomość procedur w zakresie pozyskiwania i realizacji projektów ze środków zewnętrznych,

9) nieposzlakowana opinia.

Dodatkowe(pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):

1) wykształcenie na kierunku administracja publiczna lub prawo,

2) predyspozycje osobowościowe:

 - kreatywność, komunikatywność, odpowiedzialność,

 - umiejętność pracy w zespole,

 - umiejętność sprawnej organizacji pracy,

 - konsekwencja w realizacji zadań,

 - wysoka kultura osobista,

 - odporność na stres,

3) prawo jazdy kategorii B

Zakres obowiązków

1. Kierowanie pracą Wydziału Organizacyjnego, sprawowanie nadzoru nad prawidłowym i terminowym wykonywaniem zadań przez podległych pracowników, przestrzeganie porządku i dyscypliny pracy.

2. Przygotowywanie i opracowywanie spraw będących w kompetencji Wydziału Organizacyjnego.

3. Przygotowywanie projektów zarządzeń i uchwał oraz innych aktów prawnych.

4. Opracowywanie projektu budżetu oraz nadzór nad jego realizacją w zakresie zadań realizowanych przez Wydział Organizacyjny.

5. Zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania Urzędu, w tym obsługi administracyjnej i informatycznej.

6. Zapewnienie obsługi kancelaryjno-biurowej Rady Miejskiej w Poniatowej i Komisji, a także pomocy radnym w wypełnianiu obowiązków wynikających z mandatu radnego.

7. Analiza i rozpatrywanie skarg i wniosków mieszkańców.

8. Prowadzenie spraw organizacyjnych związanych z przygotowywaniem i przeprowadzeniem wyborów samorządowych, prezydenckich, parlamentarnych oraz referendów.

9. Współpraca z jednostkami pomocniczymi gminy.

10. Dokonywanie podziału zadań pomiędzy stanowiskami pracy w Wydziale.

11. Dokonywanie oceny pracy podległych pracowników.

12. Współpraca z innymi wydziałami Urzędu, samodzielnymi stanowiskami pracy oraz jednostkami organizacyjnymi w zakresie realizacji zadań.

Wymagane dokumenty

-   list motywacyjny,

-   CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,

-   kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,

-   dokument tożsamości (kserokopia),

-   kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,

-   kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności,

-   kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe określone w wymaganiach warunkujących dopuszczenie do udziału w konkursie (świadectwa pracy, w przypadku bieżącego zatrudnienia - zaświadczenie pracodawcy),

-   oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

-   oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

-   kserokopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w sytuacji, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1202 tekst jednolity z późn. zm.),

-   oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie wywiadu środowiskowego w dotychczasowych miejscach pracy i nauki w celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez kandydata nieposzlakowanej opinii,

-   oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1192 tj.) w celu przeprowadzenia konkursu na stanowisko urzędnicze.

Kopie wszystkich dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

Warunki pracy

1. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pierwsza umowa na czas określony 6 miesięcy) z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.

2. Pełny wymiar czasu pracy (8 godz. dziennie – 40 godzin tygodniowo).

3. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych – w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Poniatowej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze - Kierownik Wydziału Organizacyjnego - oferta pracy” w terminie do dnia 9 lutego 2017 r. do godz. 1500

a) osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Poniatowej (Punkt Obsługi Interesanta),

b) drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Poniatowej ul. Młodzieżowa 2, 24 - 320 Poniatowa.

Za termin złożenia dokumentów przesłanych drogą pocztową uważa się datę ich wpływu do Urzędu Miejskiego.

Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane

Uwagi

1. Komisja Konkursowa przeprowadzi nabór w dwóch etapach:

I etap – weryfikacja i analiza formalna dokumentów złożonych przez kandydatów,

II etap – rozmowy kwalifikacyjne z wyłonionymi w I etapie naboru kandydatami.

2. Kandydaci, których oferty spełnią wymogi formalne, o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni telefonicznie.

3. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Poniatowej niezwłocznie po przeprowadzeniu naboru.

4. Wybrany kandydat przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany będzie przedłożyć informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

5. Kandydatowi nie przysługuje roszczenie o nawiązanie stosunku pracy.

6. W stosunku do czynności związanych z naborem nie przysługuje droga odwoławcza.

Dodatkowych informacji dotyczących naboru na stanowisko udziela Sekretarz Gminy, tel. (81) 820 48 36 wew. 13.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Zygmunt Wyroślak
Dodano do BIP dnia 25-01-2017 14:42:35