Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Poniatowa obsługiwana przez Urząd Miejski w Poniatowej

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko ds. księgowości budżetowej w Wydziale Finansowo-Budżetowym Urzędu Miejskiego w Poniatowej

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Poniatowej
Data ogłoszenia
2017-05-10
Termin składania dokumentów
2017-05-25
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe ekonomiczne

Wymagania związane ze stanowiskiem

Niezbędne(konieczne do podjęcia pracy na stanowisku):

1) obywatelstwo polskie,

2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3) minimum 2 letnie doświadczenie na stanowisku o charakterze zgodnym z zakresem wykonywanych zadań opisanych w niniejszym ogłoszeniu,

4) biegła znajomość obsługi programów komputerowych księgowych,

5) nieposzlakowana opinia.

Dodatkowe(pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):

1) znajomość ustaw i aktów wykonawczych z zakresu:

 - finansów publicznych,

 - samorządu gminnego,

 - rachunkowości,

 - kodeksu postępowania administracyjnego,

2) praca w jednostce samorządu terytorialnego na stanowisku księgowej ds. budżetu,

3) doświadczenie zawodowe związane z zakresem zadań na różnych stanowiskach w księgowości,

4) predyspozycje osobowościowe:

 - samodzielność,

 - odpowiedzialność,

 - operatywność,

 - umiejętność pracy w zespole,

 - dyspozycyjność,

 - umiejętność skutecznego komunikowania się i przekazywania informacji.

Zakres obowiązków

1. Dekretowanie dokumentów księgowych budżetu zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową oraz zakładowym planem kont.

2. Ewidencja syntetyczna i analityczna dochodów i wydatków budżetu.

3. Prowadzenie ewidencji zmian budżetu gminy w zakresie dochodów budżetu zgodnie z uchwałami Rady Gminy oraz zarządzeniami Burmistrza.  

4. Bieżąca weryfikacja sprawozdań budżetowych, sprawozdań w zakresie operacji finansowych oraz sprawozdań finansowych Gminy składanych przez jednostki organizacyjne Gminy Poniatowa.

Wymagane dokumenty

-   list motywacyjny,

-   CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,

-   kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,

-   dokument tożsamości (kserokopia),

-   kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,

-   kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności przydatne do pracy w wyspecyfikowanym zakresie zadań,

-   kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe określone w wymaganiach warunkujących dopuszczenie do udziału w konkursie (świadectwa pracy, w przypadku bieżącego zatrudnienia - zaświadczenie pracodawcy),

-   oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

-   oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

-   kserokopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w sytuacji, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902 tekst jednolity),

-   oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie wywiadu środowiskowego w dotychczasowych miejscach pracy i nauki w celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez kandydata nieposzlakowanej opinii.

-   oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1192 tj.) w celu przeprowadzenia konkursu na stanowisko urzędnicze.

Kopie wszystkich dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem

Warunki pracy

1. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pierwsza umowa na czas określony) z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.

2. Pełny wymiar czasu pracy (8 godz. dziennie – 40 godzin tygodniowo).

3. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych – w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Poniatowej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. księgowości budżetowej w Wydziale Finansowo-Budżetowym Urzędu Miejskiego w Poniatowej”, w terminie do dnia 25 maja 2017 r. do godz. 1530

a) osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Poniatowej (Punkt Obsługi Interesanta),

b) drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Poniatowej ul. Młodzieżowa 2, 24 - 320 Poniatowa.

Za termin złożenia dokumentów przesłanych drogą pocztową uważa się datę ich wpływu do Urzędu Miejskiego.

Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane

Uwagi

1. Komisja Konkursowa przeprowadzi nabór w dwóch etapach:

I etap – weryfikacja i analiza formalna dokumentów złożonych przez kandydatów,

II etap – rozmowy kwalifikacyjne z wyłonionymi w I etapie naboru kandydatami.

2. Kandydaci, których oferty spełnią wymogi formalne, o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni telefonicznie.

3. Informacja o wyniku naboru kandydatów zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Poniatowej niezwłocznie po przeprowadzeniu naboru.

4. Wybrany kandydat przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany będzie przedłożyć informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

5. Kandydatowi nie przysługuje roszczenie o nawiązanie stosunku pracy.

6. W stosunku do czynności związanych z naborem nie przysługuje droga odwoławcza.

Dodatkowych informacji dotyczących naboru na stanowisko udziela Skarbnik Gminy tel. (81) 820 48 36 wew. 14


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Zygmunt Wyroślak
Dodano do BIP dnia 10-05-2017 14:56:59