Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Poniatowa obsługiwana przez Urząd Miejski w Poniatowej

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Zastępca Kierownika Wydziału Inwestycji, Gospodarki Nieruchomościami i Gospodarki Przestrzennej

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Poniatowej
Data ogłoszenia
2017-07-21
Termin składania dokumentów
2017-08-08
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe techniczne, preferowane na kierunku budownictwo lub pokrewne

Wymagania związane ze stanowiskiem

Niezbędne(konieczne do podjęcia pracy na stanowisku):

1) obywatelstwo polskie,

2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3) minimum 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 3-letni na stanowisku o charakterze zbliżonym z zakresem wykonywanych zadań opisanych w niniejszym ogłoszeniu lub prowadzenie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zbliżonym z zakresem zadań opisanych w niniejszym ogłoszeniu,

4) biegła znajomość obsługi sprzętu komputerowego,

5) nieposzlakowana opinia.

Dodatkowe(pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):

1) doświadczenie w zakresie zarządzania nieruchomościami,

2) znajomość procedur i regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego,

3) znajomość zasad kosztorysowania robót oraz dedykowanego w tym zakresie oprogramowania,

4) doświadczenie w zakresie pozyskiwania środków z Unii Europejskiej lub innych środków zewnętrznych,

5) uprawnienia budowlane,

6) znajomość ustaw i aktów wykonawczych z zakresu:

 - kodeksu postępowania administracyjnego,

 - planowania i zagospodarowania przestrzennego,

 - prawa zamówień publicznych,

 - prawa budowlanego,

 - o gospodarce nieruchomościami

oraz umiejętność ich stosowania,

7) predyspozycje osobowościowe:

 - umiejętność kierowania zespołem ludzkim,

 - odpowiedzialność,

 - operatywność,

 - obowiązkowość,

 - dyspozycyjność,

 - umiejętność skutecznego komunikowania się i przekazywania informacji.

8) prawo jazdy kategorii B

Zakres obowiązków

1. Prowadzenie spraw gospodarki komunalnymi lokalami mieszkalnymi i innych spraw z zakresu zaspokajania potrzeb mieszkaniowych.

2. Nadzór nad realizacją zadań z zakresu zarządzania i administrowania zasobem mieszkaniowym Gminy.

3. Pełnienie nadzoru właścicielskiego nad Przedsiębiorstwem Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w ramach zadań realizowanych przez Wydział.

4. Nadzór i kontrola merytoryczna nad wykonywaniem zadań przez podległych pracowników oraz przestrzeganiem obowiązujących przepisów prawa.

5. Uczestnictwo w procesie przygotowywania dokumentacji na udzielenie zamówienia dla zadań inwestycyjnych i remontowych, w tym przygotowywanie SIWZ.

6. Nadzorowanie i kontrolowanie przebiegu wykonania zadań inwestycyjnych i remontowych.

7. Uczestniczenie w procesie odbioru i rozliczania zrealizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych.

8. Zastępowanie kierownika Wydziału w czasie jego nieobecności

Wymagane dokumenty

-   list motywacyjny,

-   CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,

-   kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,

-   dokument tożsamości (kserokopia),

-   kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,

-   kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności przydatne do pracy w wyspecyfikowanym zakresie zadań,

-   kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe określone w wymaganiach warunkujących dopuszczenie do udziału w konkursie (świadectwa pracy, w przypadku bieżącego zatrudnienia - zaświadczenie pracodawcy),

-   oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

-   oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

-   kserokopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w sytuacji, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902 tekst jednolity),

-   oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie wywiadu środowiskowego w dotychczasowych miejscach pracy i nauki w celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez kandydata nieposzlakowanej opinii.

-   oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1192 tj.) w celu przeprowadzenia konkursu na stanowisko urzędnicze.

Kopie wszystkich dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

Warunki pracy

1. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pierwsza umowa na czas określony 6 miesięcy) z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.

2. Pełny wymiar czasu pracy (8 godz. dziennie – 40 godzin tygodniowo).

3. Wyjazdy w teren na obszarze gminy.

4. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych – w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Poniatowej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Zastępcy Kierownika Wydziału Inwestycji, Gospodarki Nieruchomościami i Gospodarki Przestrzennej” w terminie do dnia 08 sierpnia 2017 r. do godz. 1600

a) osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Poniatowej (Punkt Obsługi Interesanta),

b) drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Poniatowej ul. Młodzieżowa 2, 24 - 320 Poniatowa.

Za termin złożenia dokumentów przesłanych drogą pocztową uważa się datę ich wpływu do Urzędu Miejskiego.

Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po upływie wyżej określonego

terminu nie będą rozpatrywane.

Uwagi

1. Komisja Konkursowa przeprowadzi nabór w dwóch etapach:

I etap – weryfikacja i analiza formalna dokumentów złożonych przez kandydatów,

II etap – rozmowy kwalifikacyjne z wyłonionymi w I etapie naboru kandydatami.

2. Kandydaci, których oferty spełnią wymogi formalne, o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni telefonicznie.

3. Informacja o wyniku naboru kandydatów zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Poniatowej niezwłocznie po przeprowadzeniu naboru.

4. Wybrany kandydat przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany będzie przedłożyć informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

5. Kandydatowi nie przysługuje roszczenie o nawiązanie stosunku pracy.

6. W stosunku do czynności związanych z naborem nie przysługuje droga odwoławcza.

Dodatkowych informacji dotyczących naboru na stanowisko udziela Kierownik Wydziału Inwestycji, Gospodarki Nieruchomościami i Gospodarki Przestrzennej  tel. (81) 820 48 36 wew. 15.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Zygmunt Wyroślak
Dodano do BIP dnia 21-07-2017 15:28:57