Stanowisko ds. archiwum i obsługi kancelaryjnej w Wydziale Organizacji, Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych Urzędu Miejskiego w Poniatowej
Wykształcenie wyższe magisterskie ( preferowany kierunek administracja)
Niezbędne(konieczne do podjęcia pracy na stanowisku):
1) obywatelstwo polskie,
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) minimum 2-letni okres zatrudnienia na stanowisku o charakterze zgodnym z zakresem wykonywanych zadań opisanym w niniejszym ogłoszeniu, w szczególności zadań związanych z prowadzeniem archiwum zakładowego,
4) znajomość obsługi sprzętu komputerowego,
5) nieposzlakowana opinia,
Dodatkowe(pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):
1) doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego, związane z zakresem zadań na stanowisku,
2) znajomość ustaw i aktów wykonawczych z zakresu:
- samorządu gminnego,
- archiwów,
- prawa pracy,
- kodeksu postępowania administracyjnego.
3) predyspozycje osobowościowe:
- samodzielność,
- odpowiedzialność,
- operatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- dyspozycyjność,
- umiejętność skutecznego komunikowania się i przekazywania informacji.
1) prowadzenie archiwum zakładowego oraz nadzór nad stosowaniem instrukcji kancelaryjnej przez pracowników urzędu,
2) obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej w Punkcie Obsługi Interesanta, w tym poczty elektronicznej,
3) rozdysponowanie korespondencji z uwzględnieniem dekretacji Burmistrza, Zastępcy Burmistrza lub Sekretarza,
4) organizowanie obiegu dokumentów i informacji wewnątrz urzędu,
5) obsługa interesantów (udzielanie informacji na temat funkcjonowania Urzędu Miejskiego w Poniatowej, kierowanie interesantów do odpowiednich komórek i pracowników celem załatwienia spraw , udostępnianie druków i formularzy oraz pomoc w ich wypełnianiu).
1) list motywacyjny oraz szczegółowy życiorys zawodowy CV – opatrzone własnoręcznym podpisem,
2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
3) kopia dyplomu ukończenia studiów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
4) kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności przydatne do pracy w wyspecyfikowanym zakresie zadań,
5) kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
6) kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe określone w wymaganiach warunkujących dopuszczenie do udziału w konkursie,
7) podpisane własnoręcznie przez kandydata oświadczenia o:
- posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- nieskazaniu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe,
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach w zakresie w jakim przekazane dane obejmują dane szczególnej kategorii, o których mowa w art. 9 RODO, w celu prowadzenie postepowania rekrutacyjnego na stanowisko ds. archiwum i obsługi kancelaryjnej w Wydziale Organizacji, Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych Urzędu Miejskiego w Poniatowej,
- posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na oferowanym stanowisku.
1) zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
2) pełny wymiar czasu pracy (8 godz. dziennie - 40 godzin tygodniowo),
3) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych – w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Poniatowej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6 %.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. archiwum i obsługi kancelaryjnej w Wydziale Organizacji, Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych Urzędu Miejskiego w Poniatowej”, w terminie do 18 marca 2019 r. , godz. 1530
a) osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Poniatowej ul. Młodzieżowa 2 (Punkt Obsługi Interesanta),
b) drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Poniatowej ul. Młodzieżowa 2, 24 - 320 Poniatowa.
Za termin złożenia dokumentów przesłanych drogą pocztową uważa się datę ich wpływu do Urzędu Miejskiego w Poniatowej. Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Poniatowej po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
1) kopie dokumentów składanych do konkursu muszą być własnoręcznie podpisane przez kandydata,
2) dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procedurze konkursowej zostaną dołączone do jego akt osobowych,
3) dokumenty złożone przez pozostałych kandydatów będą przechowywane przez okres 3 miesięcy i po tym terminie, na prośbę osoby bezpośrednio zainteresowanej, będą zwrócone lub w przeciwnym wypadku, zostaną zniszczone,
4) konkurs na stanowisko ds. archiwum i obsługi kancelaryjnej w Wydziale Organizacji, Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych Urzędu Miejskiego w Poniatowej przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Burmistrza Poniatowej,
5) konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach: I etap - sprawdzenie ofert pod względem formalnym, bez udziału kandydatów i II etap - rozmowa kwalifikacyjna i wybór kandydata,
6) kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej,
7) informacja o wyniku konkursu zostanie zamieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Poniatowej niezwłocznie po zakończeniu naboru,
8) dodatkowe informacje o konkursie można uzyskać pod numerem tel. 81 820 48 36 w. 13,
9) Klauzulę informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do pracy w Urzędzie Miejskim w Poniatowej zawiera załącznik do ogłoszenia.
Dodano do BIP dnia 06-03-2019 16:18:54