Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Poniatowa obsługiwana przez Urząd Miejski w Poniatowej

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko ds. archiwum i obsługi kancelaryjnej w Wydziale Organizacji, Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych Urzędu Miejskiego w Poniatowej

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Poniatowej
Data ogłoszenia
2019-03-06
Termin składania dokumentów
2019-03-18
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe magisterskie ( preferowany kierunek administracja)

Wymagania związane ze stanowiskiem

Niezbędne(konieczne do podjęcia pracy na stanowisku):

1) obywatelstwo polskie,

2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3) minimum 2-letni okres zatrudnienia na stanowisku o charakterze zgodnym z zakresem wykonywanych zadań opisanym w niniejszym ogłoszeniu, w szczególności zadań związanych z prowadzeniem archiwum zakładowego,

4) znajomość obsługi sprzętu komputerowego,

5) nieposzlakowana opinia,

Dodatkowe(pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):

1) doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego, związane z zakresem zadań na stanowisku,

2) znajomość ustaw i aktów wykonawczych z zakresu:

- samorządu gminnego,

- archiwów,

- prawa pracy,

- kodeksu postępowania administracyjnego.

3) predyspozycje osobowościowe:

- samodzielność,

- odpowiedzialność,

- operatywność,

- umiejętność pracy w zespole,

- dyspozycyjność,

- umiejętność skutecznego komunikowania się i przekazywania informacji.

Zakres obowiązków

1) prowadzenie archiwum zakładowego oraz nadzór nad stosowaniem instrukcji kancelaryjnej przez pracowników urzędu,

2) obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej w Punkcie Obsługi Interesanta, w tym poczty elektronicznej,

3) rozdysponowanie korespondencji z uwzględnieniem dekretacji Burmistrza, Zastępcy Burmistrza lub Sekretarza,

4) organizowanie obiegu dokumentów i informacji wewnątrz urzędu,

5) obsługa interesantów (udzielanie informacji na temat funkcjonowania Urzędu Miejskiego w Poniatowej, kierowanie interesantów do odpowiednich komórek i pracowników celem załatwienia spraw , udostępnianie druków i formularzy oraz pomoc w ich wypełnianiu).

Wymagane dokumenty

1) list motywacyjny oraz szczegółowy życiorys zawodowy CV – opatrzone własnoręcznym podpisem,

2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

3) kopia dyplomu ukończenia studiów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,

4) kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności przydatne do pracy w wyspecyfikowanym zakresie zadań,

5) kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,

6) kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe określone w wymaganiach warunkujących dopuszczenie do udziału w konkursie,

7) podpisane własnoręcznie przez kandydata oświadczenia o:

- posiadaniu obywatelstwa polskiego,

- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

- nieskazaniu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe,

- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach w zakresie w jakim przekazane dane obejmują dane szczególnej kategorii, o których mowa w art. 9 RODO, w celu prowadzenie postepowania rekrutacyjnego na stanowisko ds. archiwum i obsługi kancelaryjnej w Wydziale Organizacji, Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych Urzędu Miejskiego w Poniatowej,

- posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na oferowanym stanowisku.

Warunki pracy

1) zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,

2) pełny wymiar czasu pracy (8 godz. dziennie - 40 godzin tygodniowo),

3) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych – w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Poniatowej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. archiwum i obsługi kancelaryjnej w Wydziale Organizacji, Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych Urzędu Miejskiego w Poniatowej”, w terminie do 18 marca 2019 r. , godz. 1530

a) osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Poniatowej ul. Młodzieżowa 2 (Punkt Obsługi Interesanta),

b) drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Poniatowej ul. Młodzieżowa 2, 24 - 320 Poniatowa.

Za termin złożenia dokumentów przesłanych drogą pocztową uważa się datę ich wpływu do Urzędu Miejskiego w Poniatowej. Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Poniatowej po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Uwagi

1) kopie dokumentów składanych do konkursu muszą być własnoręcznie podpisane przez kandydata,

2) dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procedurze konkursowej zostaną dołączone do jego akt osobowych,

3) dokumenty złożone przez pozostałych kandydatów będą przechowywane przez okres 3 miesięcy i po tym terminie, na prośbę osoby bezpośrednio zainteresowanej, będą zwrócone lub w przeciwnym wypadku, zostaną zniszczone,

4) konkurs na stanowisko ds. archiwum i obsługi kancelaryjnej w Wydziale Organizacji, Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych Urzędu Miejskiego w Poniatowej przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Burmistrza Poniatowej,

5) konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach: I etap - sprawdzenie ofert pod względem formalnym, bez udziału kandydatów i II etap - rozmowa kwalifikacyjna i wybór kandydata,

6) kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej,

7) informacja o wyniku konkursu zostanie zamieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Poniatowej niezwłocznie po zakończeniu naboru,

8) dodatkowe informacje o konkursie można uzyskać pod numerem tel. 81 820 48 36 w. 13,

9) Klauzulę informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do pracy w Urzędzie Miejskim w Poniatowej zawiera załącznik do ogłoszenia.

Załączniki
  • docx pobrano: 47 razy

  • Wybrany kandydat
    Magdalena Kowalska

    Uzasadnienie wyboru
    Do konkursu przystąpiły trzy kandydatki. Oferty złożone przez dwie kandydatki nie spełniły wymagań formalnych i do drugiego etapu naboru - rozmowy kwalifikacyjnej została zakwalifikowana jedna aplikantka. W wyniku rozmowy kwalifikacyjnej, komisja rekrutacyjna wysoko oceniła kandydaturę Pani Magdaleny Kowalskiej i zarekomendowała Burmistrzowi zatrudnienie jej na stanowisku ds. archiwum i obsługi kancelaryjnej w Wydziale Organizacji, Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych Urzędu Miejskiego w Poniatowej.
    Magdalena Kowalska

    Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Witold Szwajgier
    Dodano do BIP dnia 06-03-2019 16:18:54