Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Poniatowa obsługiwana przez Urząd Miejski w Poniatowej

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko ds. inwestycji i zamówień publicznych w Wydziale Inwestycji, Gospodarki Nieruchomościami i Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Poniatowej.

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Poniatowej
Data ogłoszenia
2019-08-28
Termin składania dokumentów
2019-09-09
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe techniczne na kierunku budownictwo, architektura,
inżynieria drogowa, inżynieria środowiska lub pokrewne.

Wymagania związane ze stanowiskiem

Niezbędne (konieczne do podjęcia pracy na stanowisku):

1) obywatelstwo polskie,

2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni
praw publicznych,

3) minimum 6 miesięczne doświadczenie zawodowe związane z przygotowaniem i realizacją inwestycji,

4) znajomość procedur i regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego oraz prawa zamówień publicznych,

5) znajomość obsługi sprzętu komputerowego,

6) dobry stan zdrowia umożliwiający pracę na oferowanym stanowisku,

7) nieposzlakowana opinia,

Dodatkowe(pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):

1) znajomość podstawowych ustaw i aktów wykonawczych z zakresu:

- samorządu gminnego,

- finansów publicznych,

- kodeksu postępowania administracyjnego,

2) doświadczenie w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania zadań inwestycyjnych i remontowych,

3) predyspozycje osobowościowe:

- samodzielność,

- odpowiedzialność,

- kreatywność,

- umiejętność pracy w zespole,

- dyspozycyjność,

- umiejętność skutecznego komunikowania się i przekazywania informacji,

- prawo jazdy kat. B.

Zakres obowiązków

1) przygotowywanie przetargów na dostawy, usługi i roboty budowlane,

2) przygotowywanie postępowań w oparciu o Instrukcję udzielania zamówień, dla których nie stosuje się ustawy Pzp,

3) koordynowanie przebiegu wykonania zleconych zadań inwestycyjnych i remontowych,

4) prowadzenie odbioru i rozliczania zleconych zadań inwestycyjnych i remontowych,

5) udział w przygotowywaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowych umów z wykonawcami,

6) przygotowywanie dokumentów związanych z lokalizacją urządzeń w pasie drogowym oraz zajęciem pasa drogowego,

7) zarządzanie siecią dróg lokalnych oraz wykonywanie innych czynności z zakresu ustawy o drogach publicznych, w tym prowadzenie ewidencji dróg i mostów na terenie Gminy Poniatowa,

8) budowanie i utrzymywanie infrastruktury przystankowej,

9) współpraca z zarządcami dróg powiatowych i wojewódzkich,

10) pozyskiwanie szczegółowych informacji dotyczących dotyczących funduszy pomocowych i innych środków zewnętrznych,

11) przygotowywanie wniosków w celu pozyskiwania środków zewnętrznych,

12) realizacja, rozliczanie i sprawozdawczość w zakresie projektów, które otrzymały dofinansowanie z różnych źródeł zewnętrznych,

13) przygotowywanie, organizacja i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadań inwestycyjnych i remontowych finansowanych przez Gminę,

14) przygotowanie i realizacja inwestycji, przebudowy i remontów finansowanych przez Gminę,

15) dokonywanie przeglądów gwarancyjnych, rozliczanie zabezpieczenia należytego wykonywania umów,

16) przygotowywanie sprawozdań, informacji z zakresu zrealizowanych i realizowanych zadań.

Wymagane dokumenty

1) list motywacyjny oraz szczegółowy życiorys zawodowy CV – opatrzone własnoręcznym podpisem,

2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

3) kopia dyplomu ukończenia studiów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,

4) kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności przydatne do pracy w wyspecyfikowanym zakresie zadań,

5) kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe określone w wymaganiach dodatkowych związanych ze stanowiskiem,

6) podpisane własnoręcznie przez kandydata oświadczenia o:

- posiadaniu obywatelstwa polskiego,

- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

- nieskazaniu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe,

- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach w zakresie w jakim przekazane dane obejmują dane szczególnej kategorii, o których mowa w art. 9 RODO, w celu prowadzenie postepowania rekrutacyjnego na stanowisko ds. inwestycji i zamówień publicznych w Wydziale Inwestycji, Gospodarki Nieruchomościami i Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Poniatowej,

- posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na oferowanym stanowisku.

Warunki pracy

1) zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,

2) pełny wymiar czasu pracy (8 godz. dziennie - 40 godzin tygodniowo),

3) praca administracyjno-biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych – w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Poniatowej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze ds.  inwestycji i zamówień publicznych w Wydziale Inwestycji, Gospodarki Nieruchomościami i Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Poniatowej”, w terminie do
09 września 2019 r. godz. 1500

a) osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Poniatowej ul. Młodzieżowa 2 (Punkt Obsługi Interesanta),

b) drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Poniatowej ul. Młodzieżowa 2, 24 - 320 Poniatowa.

Za termin złożenia dokumentów przesłanych drogą pocztową uważa się datę ich wpływu do Urzędu Miejskiego w Poniatowej. Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Poniatowej po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Uwagi

1) kopie dokumentów składanych do konkursu muszą być własnoręcznie podpisane przez kandydata,

2) dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procedurze konkursowej zostaną dołączone do jego akt osobowych,

3) dokumenty złożone przez pozostałych kandydatów będą przechowywane przez okres 3 miesięcy i po tym terminie, na prośbę osoby bezpośrednio zainteresowanej, będą zwrócone lub w przeciwnym wypadku, zostaną zniszczone,

4) konkurs na stanowisko ds. inwestycji i zamówień publicznych w Wydziale Inwestycji, Gospodarki Nieruchomościami i Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Poniatowej przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Burmistrza Poniatowej,

5) konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach: I etap - sprawdzenie ofert pod względem formalnym, bez udziału kandydatów i II etap - rozmowa kwalifikacyjna i wybór kandydata,

6) kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej,

7) informacja o wyniku konkursu zostanie zamieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Poniatowej niezwłocznie po zakończeniu naboru,

8) dodatkowe informacje o konkursie można uzyskać pod numerem tel. 81 820 48 36 w. 15.


Wybrany kandydat
Anna Misztal-Czępińska
Uwagi
Spełniła wymagania formalne

Uzasadnienie wyboru
Do konkursu przystąpiło troje kandydatów. Oferty złożone przez dwoje kandydatów nie spełniły niezbędnych wymagań formalnych i do drugiego etapu naboru – rozmowy kwalifikacyjnej - została dopuszczona jedna kandydatka. W wyniku rozmowy kwalifikacyjnej, komisja rekrutacyjna pozytywnie oceniła kandydaturę Pani Anny Misztal-Czępińskiej i zarekomendowała Burmistrzowi jej zatrudnienie na stanowisku ds. inwestycji i zamówień publicznych w Wydziale Inwestycji, Gospodarki Nieruchomościami i Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Poniatowej.
Anna Misztal-Czępińska
Uwagi
Spełniła wymagania formalne

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Witold Szwajgier
Dodano do BIP dnia 28-08-2019 13:15:23