Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Poniatowa obsługiwana przez Urząd Miejski w Poniatowej

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko ds. pozyskiwania środków pomocowych oraz ich realizacji w Wydziale Inwestycji, Gospodarki Nieruchomościami i Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Poniatowej

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Poniatowej
Data ogłoszenia
2020-09-18
Termin składania dokumentów
2020-09-29
Wymagane wykształcenie

wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem

Niezbędne(konieczne do podjęcia pracy na stanowisku):

1) obywatelstwo polskie,

2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni
praw publicznych,

3) minimum 12 miesięczne doświadczenie zawodowe związane z pozyskiwaniem i/lub rozliczaniem projektów realizowanych ze środków zewnętrznych,

4) znajomość procedur i regulacji prawnych dotyczących funduszy zewnętrznych, w szczególności środków unijnych oraz budżetu państwa,

5) znajomość obsługi sprzętu komputerowego,

6) dobry stan zdrowia umożliwiający pracę na oferowanym stanowisku,

7) nieposzlakowana opinia,

Dodatkowe(pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):

1) znajomość podstawowych ustaw i aktów wykonawczych z zakresu:

- samorządu gminnego,

- zamówień publicznych,

- finansów publicznych,

- kodeksu postępowania administracyjnego,

2) doświadczenie w zakresie przygotowywania postępowań w sprawie zamówień publicznych, realizacji i rozliczania umów na usługi, dostawy i roboty budowlane.

3) predyspozycje osobowościowe:

- samodzielność,

- odpowiedzialność,

- kreatywność,

- umiejętność pracy w zespole,

- dyspozycyjność,

- umiejętność skutecznego komunikowania się i przekazywania informacji,

- prawo jazdy kat. B.

Zakres obowiązków

1) przygotowywanie dokumentacji aplikacyjnej w ramach naborów dotyczących zewnętrznych środków pomocowych: funduszy z Unii Europejskiej oraz funduszy krajowych,

2) udział w realizacji umów dotyczących wydatkowania pozyskanych środków zewnętrznych, bieżące monitorowanie postępu i prawidłowości realizacji umó

3) rozliczanie środków pomocowych za pomocą dedykowanych instrumentów  zgodnie z zasadami realizacji podpisanych umów o dofinansowanie,

4) organizowanie działań informacyjno – promocyjnych projektów zgodnie z wytycznymi instytucji finansujących, współpraca z Wydziałem Promocji i Obsługi Inwestora w zakresie promocji projektów,

5) sprawozdawczość, raportowanie i kontrola związana z utrzymaniem trwałości projektów,

6) współpraca z innymi wydziałami Urzędu Miejskiego w Poniatowej w zakresie pozyskiwania i rozliczania środków pomocowych,

7) monitorowanie możliwości pozyskiwania środków z funduszy Unii Europejskiej i innych źródeł zewnętrznych,

8) udział w przygotowywaniu postępowań przetargowych lub zapytań ofertowych dotyczących realizowanych inwestycji dofinansowanych ze środków pomocowych,

9) Przygotowywanie dokumentów do kontroli projektów,

10) współpraca z odpowiednimi organami administracji rządowej i samorządowej, a także z sektorem społecznym i gospodarczym w celu pozyskania środków zewnętrznych.

Wymagane dokumenty

1) list motywacyjny oraz szczegółowy życiorys zawodowy CV – opatrzone

własnoręcznym podpisem,

2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

3) kopia dyplomu ukończenia studiów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,

4) kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności przydatne do pracy w wyspecyfikowanym zakresie zadań,

5) kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe określone w wymaganiach dodatkowych związanych ze stanowiskiem,

6) podpisane własnoręcznie przez kandydata oświadczenia o:

- posiadaniu obywatelstwa polskiego,

- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

- nieskazaniu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe,

- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach w zakresie w jakim przekazane dane obejmują dane szczególnej kategorii, o których mowa w art. 9 RODO, w celu prowadzenie postepowania rekrutacyjnego na stanowisko ds. pozyskiwania środków pomocowych oraz ich realizacji w Wydziale Inwestycji, Gospodarki Nieruchomościami i Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Poniatowej,

- posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na oferowanym stanowisku.

Warunki pracy

1) zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych,

2) pełny wymiar czasu pracy (8 godz. dziennie - 40 godzin tygodniowo),

3) praca administracyjno-biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych – w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Poniatowej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze ds.  pozyskiwania środków pomocowych oraz ich realizacji w Wydziale Inwestycji, Gospodarki Nieruchomościami i Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Poniatowej”, w terminie do 29 września 2020 r. godz. 1600

a) osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Poniatowej ul. Młodzieżowa 2 (Punkt Obsługi Interesanta),

b) drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Poniatowej ul. Młodzieżowa 2, 24 - 320 Poniatowa.

Za termin złożenia dokumentów przesłanych drogą pocztową uważa się datę ich wpływu do Urzędu Miejskiego w Poniatowej. Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Poniatowej po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Uwagi

1) kopie dokumentów składanych do konkursu muszą być własnoręcznie podpisane przez kandydata,

2) dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procedurze konkursowej zostaną dołączone do jego akt osobowych,

3) dokumenty złożone przez pozostałych kandydatów będą przechowywane przez okres 3 miesięcy i po tym terminie, na prośbę osoby bezpośrednio zainteresowanej, będą zwrócone lub w przeciwnym wypadku, zostaną zniszczone,

4) konkurs na stanowisko ds. pozyskiwania środków pomocowych oraz ich realizacji w Wydziale Inwestycji, Gospodarki Nieruchomościami i Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Poniatowej przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Burmistrza Poniatowej,

5) konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach: I etap - sprawdzenie ofert pod względem formalnym, bez udziału kandydatów i II etap - rozmowa kwalifikacyjna i wybór kandydata,

6) kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej,

7) informacja o wyniku konkursu zostanie zamieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Poniatowej niezwłocznie po zakończeniu naboru,

8) dodatkowe informacje o konkursie można uzyskać pod numerem telefonu 81 820 48 36 w. 15.


Wybrany kandydat
Patrycja Skrzypek

Uzasadnienie wyboru
Do konkursu przystąpiły dwie kandydatki. Złożone oferty były kompletne i spełniły niezbędne wymagania formalne. Obie kandydatki zostały dopuszczone do drugiego etapu postępowania konkursowego – rozmowy kwalifikacyjnej. W wyniku przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej, komisja rekrutacyjna wyżej oceniła kandydaturę Pani Patrycji Skrzypek i zarekomendowała Burmistrzowi Poniatowej zatrudnienie jej na stanowisku ds. pozyskiwania środków pomocowych oraz ich realizacji w Wydziale Inwestycji, Gospodarki Nieruchomościami i Gospodarki Przestrzennej.
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Witold Szwajgier
Dodano do BIP dnia 18-09-2020 13:59:48