Stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami w Wydziale Inwestycji, Gospodarki Nieruchomościami i Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Poniatowej
Wyższe magisterskie
Niezbędne (konieczne do podjęcia pracy na stanowisku):
1) obywatelstwo polskie,
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) minimum roczny staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,
4) znajomość obsługi sprzętu komputerowego,
5) dobry stan zdrowia umożliwiający pracę na oferowanym stanowisku,
6) nieposzlakowana opinia.
Dodatkowe (pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):
1) znajomość podstawowych ustaw i aktów wykonawczych z zakresu:
- kodeksu postępowania administracyjnego,
- ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne,
- ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego,
2) doświadczenie w zakresie prowadzenia spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami,
3) predyspozycje osobowościowe:
- samodzielność,
- odpowiedzialność,
- kreatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- dyspozycyjność,
- umiejętność skutecznego komunikowania się i przekazywania informacji,
- prawo jazdy kat. B.
1) prowadzenie spraw podziału nieruchomości,
2) przygotowanie i prowadzenie postępowań w sprawach scalenia, podziału i rozgraniczenia nieruchomości,
3) prowadzenie operatów nazewnictwa ulic i numeracji porządkowej nieruchomości,
4) prowadzenie spraw gospodarki lokalami mieszkalnymi i użytkowymi oraz spraw z zakresu zaspokajania potrzeb mieszkaniowych,
5) współpraca z zarządcami zasobu mieszkaniowego Gminy, kontrola nad realizacją umowy o zarządzanie i administrowanie zasobem lokalowym Gminy,
6) współpraca i reprezentowanie interesów Gminy we wspólnotach mieszkaniowych,
7) monitorowanie prawidłowości użytkowania zasobu mieszkaniowego Gminy,
8) wykonywanie innych czynności należących do zakresu działania Wydziału Inwestycji, Gospodarki Nieruchomościami i Gospodarki Przestrzennej na polecenie kierownictwa Urzędu Miejskiego.
1) list motywacyjny oraz szczegółowy życiorys zawodowy CV – opatrzone własnoręcznym podpisem,
2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
3) kopia dyplomu ukończenia studiów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
4) kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności przydatne do pracy w wyspecyfikowanym zakresie zadań,
5) kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe określone w wymaganiach dodatkowych związanych ze stanowiskiem,
6) podpisane własnoręcznie przez kandydata oświadczenia o:
- posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- nieskazaniu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe,
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach w zakresie w jakim przekazane dane obejmują dane szczególnej kategorii, o których mowa w art. 9 RODO, w celu prowadzenie postepowania rekrutacyjnego na stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami w Wydziale Inwestycji, Gospodarki Nieruchomościami i Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Poniatowej,
- posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na oferowanym stanowisku.
1) zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
2) pełny wymiar czasu pracy (8 godz. dziennie - 40 godzin tygodniowo),
3) praca administracyjno-biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych – w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Poniatowej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6 %.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. gospodarki nieruchomościami w Wydziale Inwestycji, Gospodarki Nieruchomościami i Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Poniatowej”, w terminie do 26 października 2020 r. godz. 1530:
a) osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Poniatowej ul. Młodzieżowa 2 (Punkt Obsługi Interesanta),
b) drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Poniatowej ul. Młodzieżowa 2, 24 - 320 Poniatowa.
Za termin złożenia dokumentów przesłanych drogą pocztową uważa się datę ich wpływu do Urzędu Miejskiego w Poniatowej. Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Poniatowej po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
1) kopie dokumentów składanych do konkursu muszą być własnoręcznie podpisane przez kandydata,
2) dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procedurze konkursowej zostaną dołączone do jego akt osobowych,
3) dokumenty złożone przez pozostałych kandydatów będą przechowywane przez okres 3 miesięcy i po tym terminie, na wniosek osoby bezpośrednio zainteresowanej, będą zwrócone lub w przeciwnym wypadku, zostaną zniszczone,
4) konkurs na stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami w Wydziale Inwestycji, Gospodarki Nieruchomościami i Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Poniatowej przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Burmistrza Poniatowej,
5) konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach: I etap - sprawdzenie ofert pod względem formalnym, bez udziału kandydatów i II etap - rozmowa kwalifikacyjna i wybór kandydata,
6) kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej,
7) informacja o wyniku konkursu zostanie zamieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Poniatowej niezwłocznie po zakończeniu naboru,
8) dodatkowe informacje o konkursie można uzyskać pod numerem tel. 81 820 48 36 w. 15.
Dodano do BIP dnia 14-10-2020 12:58:33