Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Poniatowa obsługiwana przez Urząd Miejski w Poniatowej

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami w Wydziale Inwestycji, Gospodarki Nieruchomościami i Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Poniatowej

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Poniatowej
Data ogłoszenia
2020-10-14
Termin składania dokumentów
2020-10-26
Wymagane wykształcenie

Wyższe magisterskie

Wymagania związane ze stanowiskiem

Niezbędne (konieczne do podjęcia pracy na stanowisku):

1) obywatelstwo polskie,

2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3) minimum roczny staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,

4) znajomość obsługi sprzętu komputerowego,

5) dobry stan zdrowia umożliwiający pracę na oferowanym stanowisku,

6) nieposzlakowana opinia.

Dodatkowe (pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):

1) znajomość podstawowych ustaw i aktów wykonawczych z zakresu:

- kodeksu postępowania administracyjnego,

- ustawy o gospodarce nieruchomościami,

- ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne,

- ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego,

2) doświadczenie w zakresie prowadzenia spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami,

3) predyspozycje osobowościowe:

- samodzielność,

- odpowiedzialność,

- kreatywność,

- umiejętność pracy w zespole,

- dyspozycyjność,

- umiejętność skutecznego komunikowania się i przekazywania informacji,

- prawo jazdy kat. B.

Zakres obowiązków

1) prowadzenie spraw podziału nieruchomości,

2) przygotowanie i prowadzenie postępowań w sprawach scalenia, podziału i rozgraniczenia nieruchomości,

3) prowadzenie operatów nazewnictwa ulic i numeracji porządkowej nieruchomości,

4) prowadzenie spraw gospodarki lokalami mieszkalnymi i użytkowymi oraz spraw z zakresu zaspokajania potrzeb mieszkaniowych,

5) współpraca z zarządcami zasobu mieszkaniowego Gminy, kontrola nad realizacją umowy o zarządzanie i administrowanie zasobem lokalowym Gminy,

6) współpraca i reprezentowanie interesów Gminy we wspólnotach mieszkaniowych,

7) monitorowanie prawidłowości użytkowania zasobu mieszkaniowego Gminy,

8) wykonywanie innych czynności należących do zakresu działania Wydziału Inwestycji, Gospodarki Nieruchomościami i Gospodarki Przestrzennej na polecenie kierownictwa Urzędu Miejskiego.

Wymagane dokumenty

1) list motywacyjny oraz szczegółowy życiorys zawodowy CV – opatrzone własnoręcznym podpisem,

2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

3) kopia dyplomu ukończenia studiów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,

4) kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności przydatne do pracy w wyspecyfikowanym zakresie zadań,

5) kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe określone w wymaganiach dodatkowych związanych ze stanowiskiem,

6) podpisane własnoręcznie przez kandydata oświadczenia o:

- posiadaniu obywatelstwa polskiego,

- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

- nieskazaniu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe,

- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach w zakresie w jakim przekazane dane obejmują dane szczególnej kategorii, o których mowa w art. 9 RODO, w celu prowadzenie postepowania rekrutacyjnego na stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami w Wydziale Inwestycji, Gospodarki Nieruchomościami i Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Poniatowej,

- posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na oferowanym stanowisku.

Warunki pracy

1) zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,

2) pełny wymiar czasu pracy (8 godz. dziennie - 40 godzin tygodniowo),

3) praca administracyjno-biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych – w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Poniatowej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze  ds. gospodarki nieruchomościami w Wydziale Inwestycji, Gospodarki Nieruchomościami i Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Poniatowej”, w terminie do 26 października 2020 r. godz. 1530:

a) osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Poniatowej ul. Młodzieżowa 2 (Punkt Obsługi Interesanta),

b) drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Poniatowej ul. Młodzieżowa 2, 24 - 320 Poniatowa.

Za termin złożenia dokumentów przesłanych drogą pocztową uważa się datę ich wpływu do Urzędu Miejskiego w Poniatowej. Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Poniatowej po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Uwagi

1) kopie dokumentów składanych do konkursu muszą być własnoręcznie podpisane przez kandydata,

2) dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procedurze konkursowej zostaną dołączone do jego akt osobowych,

3) dokumenty złożone przez pozostałych kandydatów będą przechowywane przez okres 3 miesięcy i po tym terminie, na wniosek osoby bezpośrednio zainteresowanej, będą zwrócone lub w przeciwnym wypadku, zostaną zniszczone,

4) konkurs na stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami w Wydziale Inwestycji, Gospodarki Nieruchomościami i Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Poniatowej przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Burmistrza Poniatowej,

5) konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach: I etap - sprawdzenie ofert pod względem formalnym, bez udziału kandydatów i II etap - rozmowa kwalifikacyjna i wybór kandydata,

6) kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej,

7) informacja o wyniku konkursu zostanie zamieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Poniatowej niezwłocznie po zakończeniu naboru,

8) dodatkowe informacje o konkursie można uzyskać pod numerem tel. 81 820 48 36 w. 15.

 

Załączniki

Wybrany kandydat
Dorota Gnypek

Uzasadnienie wyboru
Do konkursu przystąpiło troje kandydatów. Złożone oferty były kompletne i spełniły niezbędne wymagania formalne. Kandydaci zostali dopuszczeni do drugiego etapu naboru-rozmowy kwalifikacyjnej. Komisja konkursowa w wyniku przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej najwyżej oceniła kandydaturę Pani Doroty Gnypek i zarekomendowała Burmistrzowi Poniatowej zatrudnienie jej na stanowisku ds. gospodarki nieruchomościami w Wydziale Inwestycji, Gospodarki Nieruchomościami i Gospodarki Przestrzennej.
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Witold Szwajgier
Dodano do BIP dnia 14-10-2020 12:58:33