Stanowisko ds. kadr w Wydziale Organizacji, Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych Urzędu Miejskiego w Poniatowej
Wyższe
Niezbędne (konieczne do podjęcia pracy na stanowisku):
1) obywatelstwo polskie,
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) minimum dwuletni staż pracy w jednostce samorządu terytorialnego,
4) minimum roczne doświadczenie zawodowe w zakresie spraw kadrowych, w tym w zakresie: dokumentacji pracowniczej, sprawozdań, naborów, praw pracowniczych,
5) znajomość obsługi sprzętu komputerowego,
6) dobry stan zdrowia umożliwiający pracę na oferowanym stanowisku,
7) nieposzlakowana opinia.
Dodatkowe (pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):
1) znajomość podstawowych ustaw i aktów wykonawczych z zakresu:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- prawa pracy, w tym ustawy Kodeks pracy,
- ustawy Kodeks cywilny,
- ustawy o ochronie danych osobowych,
- ustawy o dostępie do informacji publicznej,
2) znajomość dedykowanego oprogramowania kadrowego,
3) predyspozycje osobowościowe:
- samodzielność,
- odpowiedzialność,
- obowiązkowość,
- sumienność,
- kreatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- dyspozycyjność,
- umiejętność skutecznego komunikowania się i przekazywania informacji.
1) prowadzenie akt osobowych pracowników Urzędu Miejskiego oraz kierowników jednostek organizacyjnych Gminy,
2) prowadzenie pozostałej dokumentacji pracowniczej zgodnie z przepisami,
3) sporządzanie i prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników,
4) koordynacja systemu szkoleniowego w Urzędzie,
5) prowadzenie spraw Pracowniczych Planów Kapitałowych z zakresu kadr,
6) wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu,
7) współpraca z Wojewódzkim i Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie zatrudniania bezrobotnych,
8) organizowanie praktyk szkolnych i studenckich,
9) sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów kadrowych,
10) prowadzenie spraw związanych z naborem na stanowiska urzędnicze w Urzędzie oraz na stanowiska kierownicze w jednostkach organizacyjnych Gminy,
11) kompletowanie dokumentów niezbędnych do przejścia na emeryturę lub rentę,
12) gromadzenie, weryfikowanie i przekazywanie do Urzędu Skarbowego oświadczeń majątkowych osób zobowiązanych do ich skladania.
1) list motywacyjny oraz szczegółowy życiorys zawodowy CV - opatrzone
własnoręcznym podpisem,
2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
3) kopia dyplomu ukończenia studiów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
4) kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności przydatne do pracy w wyspecyfikowanym zakresie zadań,
5) kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe określone w wymaganiach dodatkowych związanych ze stanowiskiem,
6) podpisane własnoręcznie przez kandydata oświadczenia o:
- posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- nieskazaniu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe,
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach w zakresie w jakim przekazane dane obejmują dane szczególnej kategorii, o których mowa w art. 9 RODO, w celu prowadzenie postępowania rekrutacyjnego na stanowisko ds. kadr w Wydziale Organizacji, Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych Urzędu Miejskiego w Poniatowej,
- posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na oferowanym stanowisku.
1) zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na zasadach ustawy o pracownikach samorządowych,
2) pełny wymiar czasu pracy (8 godz. dziennie - 40 godzin tygodniowo),
3) praca administracyjno-biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Poniatowej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6 %.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. kadr w Wydziale Organizacji, Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych Urzędu Miejskiego w Poniatowej”, w terminie do 8 marca 2021 r. godz. 1500
a) osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Poniatowej ul. Młodzieżowa 2 (Punkt Obsługi Interesanta),
b) drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Poniatowej ul. Młodzieżowa 2, 24 - 320 Poniatowa.
Za termin złożenia dokumentów przesłanych drogą pocztową uważa się datę ich wpływu do Urzędu Miejskiego w Poniatowej. Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Poniatowej po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
1) kopie dokumentów składanych do konkursu muszą być własnoręcznie podpisane przez kandydata,
2) dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procedurze konkursowej zostaną dołączone do jego akt osobowych,
3) dokumenty złożone przez pozostałych kandydatów będą przechowywane przez okres 3 miesięcy i po tym terminie, na prośbę osoby bezpośrednio zainteresowanej, będą zwrócone lub w przeciwnym wypadku, zostaną zniszczone,
4) konkurs na stanowisko ds. kadr w Wydziale Organizacji, Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych Urzędu Miejskiego w Poniatowej przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Burmistrza Poniatowej,
5) konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach: I etap - sprawdzenie ofert pod względem formalnym, bez udziału kandydatów i II etap - rozmowa kwalifikacyjna weryfikująca przygotowanie zawodowe i wybór kandydata,
6) kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej,
7) informacja o wyniku konkursu zostanie zamieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Poniatowej niezwłocznie po zakończeniu naboru,
8) dodatkowe informacje o konkursie można uzyskać pod numerem tel. 81 820 48 36 w. 24 lub 13
Dodano do BIP dnia 24-02-2021 10:27:24