Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Poniatowa obsługiwana przez Urząd Miejski w Poniatowej

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko ds. ewidencji ludności oraz realizacji programu przeciwdziałania alkoholizmowi i narkomanii w Wydziale Spraw Obywatelskich i Społecznych oraz USC Urzędu Miejskiego w Poniatowej.

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Poniatowej
Data ogłoszenia
2021-07-28
Termin składania dokumentów
2021-08-10
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe administracyjne

Wymagania związane ze stanowiskiem

Niezbędne (konieczne do podjęcia pracy na stanowisku):

1) obywatelstwo polskie,

2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3) wykształcenie wyższe administracyjne

4) minimum dwuletni staż pracy w jednostce samorządu terytorialnego,

5) minimum roczne doświadczenie zawodowe na stanowisku o charakterze zgodnym z zakresem wykonywanych zadań opisanych w niniejszym ogłoszeniu w szczególności zadań związanych z prowadzeniem ewidencji ludności

6) znajomość obsługi sprzętu komputerowego,

7) dobry stan zdrowia umożliwiający pracę na oferowanym stanowisku,

8) nieposzlakowana opinia.

Dodatkowe (pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):

1) znajomość podstawowych ustaw i aktów wykonawczych z zakresu zadań wykonywanych na stanowisku:

- ustawy o samorządzie gminnym,

- ustawy o pracownikach samorządowych,

- ustawy kodeks postępowania administracyjnego

- ustawa o dowodach osobistych

- ustawy o ewidencji ludności

2) umiejętność obsługi programów Rejestrów Państwowych

3) predyspozycje osobowościowe:

- samodzielność,

- odpowiedzialność,

- obowiązkowość,

- sumienność,

- kreatywność,

- umiejętność pracy w zespole,

- dyspozycyjność,

- umiejętność skutecznego komunikowania się i przekazywania informacji.

Zakres obowiązków

1) prowadzenie spraw z zakresu ewidencji ludności w systemie informatycznym w formie rejestru mieszkańców,

2) aktualizowanie ewidencji ludności w aplikacji „ŹRÓDŁO”,

3) opracowywanie decyzji administracyjnych rozstrzygających o zameldowaniu, wymeldowaniu, przygotowywanie projektów decyzji,

4) wydawanie zaświadczeń z akt ewidencji ludności na wniosek,

5) współpraca z Centralnym Ośrodkiem Informatyki i Ministerstwem Spraw Wewnętrznych i Administracji

6) sporządzanie sprawozdań do Urzędu Statystycznego

7) współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy i organizacjami działającymi w sferze profilaktyki rozwiązywania problemów alkoholowych

8) prowadzenie analiz i opracowanie diagnoz lokalnych problemów alkoholowych, oraz stanu zasobów służących ich rozwiązywaniu,

 

Wymagane dokumenty

1) list motywacyjny oraz szczegółowy życiorys zawodowy CV - opatrzone

własnoręcznym podpisem,

2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

3) kopia dyplomu ukończenia studiów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,

4) kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności przydatne do pracy w wyspecyfikowanym zakresie zadań,

5) kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe określone     w wymaganiach dodatkowych związanych ze stanowiskiem,

6) podpisane własnoręcznie przez kandydata oświadczenia o:

- posiadaniu obywatelstwa polskiego,

- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

- nieskazaniu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe,

- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach w zakresie w jakim przekazane dane obejmują dane szczególnej kategorii, o których mowa w art. 9 RODO, w celu prowadzenie postepowania rekrutacyjnego na stanowisko ds.ewidencji ludności oraz realizacji programu przeciwdziałania alkoholizmowi i narkomanii w  Wydziale Spraw Obywatelskich i Społecznych oraz USC Urzędu Miejskiego w Poniatowej,

- posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na oferowanym stanowisku.

Warunki pracy

1) zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na zasadach ustawy o pracownikach samorządowych,

2) pełny wymiar czasu pracy (8 godz. dziennie - 40 godzin tygodniowo),

3) praca administracyjno-biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych - w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Poniatowej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze  ds.  ewidencji ludności oraz realizacji programu przeciwdziałania alkoholizmowi i narkomanii ”, w terminie do 10.08.2021 r. godz. 1500

  1. a) osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Poniatowej ul. Młodzieżowa 2 (Punkt Obsługi Interesanta),
  2. b) drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Poniatowej ul. Młodzieżowa 2, 24 - 320 Poniatowa.

Za termin złożenia dokumentów przesłanych drogą pocztową uważa się datę ich wpływu do Urzędu Miejskiego w Poniatowej. Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Poniatowej po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Uwagi

1) kopie dokumentów składanych do konkursu muszą być własnoręcznie podpisane przez kandydata,

2) dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procedurze konkursowej zostaną dołączone do jego akt osobowych,

3) dokumenty złożone przez pozostałych kandydatów będą przechowywane przez okres 3 miesięcy i po tym terminie, na prośbę osoby bezpośrednio zainteresowanej, będą zwrócone lub w przeciwnym wypadku, zostaną zniszczone,

4) konkurs na stanowisko ds. ewidencji ludności oraz realizacji programu przeciwdziałania alkoholizmowi i narkomanii w  Wydziale Spraw Obywatelskich i Społecznych oraz USC Urzędu Miejskiego w Poniatowej  przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Burmistrza Poniatowej,

5) konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach: I etap - sprawdzenie ofert pod względem formalnym, bez udziału kandydatów i II etap - rozmowa kwalifikacyjna weryfikująca przygotowanie zawodowe i wybór kandydata,

6) kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej,

7) informacja o wyniku konkursu zostanie zamieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Poniatowej niezwłocznie po zakończeniu naboru,

8) dodatkowe informacje o konkursie można uzyskać pod numerem tel. 81 820 48 36 w. 13.

Załączniki

Wybrany kandydat
Renata Orzeł

Uzasadnienie wyboru
Do konkursu przystąpiły troje kandydatów. Oferta złożone przez jednego z kandydatów nie spełniła wymagań formalnych i do drugiego etapu naboru - rozmowy kwalifikacyjnej zostały zakwalifikowane dwie kandydatki. W wyniku rozmowy kwalifikacyjnej, komisja rekrutacyjna wysoko oceniła kandydaturę Pani Renaty Orzeł i zarekomendowała Burmistrzowi zatrudnienie jej na stanowisku ds. ewidencji ludności oraz realizacji programu przeciwdziałania alkoholizmowi i narkomanii w Wydziale Spraw Obywatelskich i Społecznych oraz USC Urzędu Miejskiego w Poniatowej.
Aneta Mazur

Renata Orzeł

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Dominik Molesta
Dodano do BIP dnia 28-07-2021 10:18:22