Stanowisko ds. dowodów osobistych, spraw obywatelskich i społecznych w Wydziale Spraw Obywatelskich i Społecznych oraz USC Urzędu Miejskiego w Poniatowej.
wykształcenie wyższe
Niezbędne (konieczne do podjęcia pracy na stanowisku):
1) obywatelstwo polskie,
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni
praw publicznych,
3) wykształcenie wyższe,
4) minimum roczny staż pracy w jednostce samorządu terytorialnego,
5) minimum roczne doświadczenie zawodowe na stanowisku o charakterze zgodnym z zakresem wykonywanych zadań opisanych w niniejszym ogłoszeniu
6) znajomość obsługi sprzętu komputerowego,
7) dobry stan zdrowia umożliwiający pracę na oferowanym stanowisku,
8) nieposzlakowana opinia.
Dodatkowe (pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):
1) znajomość podstawowych ustaw:
- ustawa o dowodach osobistych,
- kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawa o opłacie skarbowej,
- ustawa o ochronie danych osobowych,
- ustawa o samorządzie gminnym
- ustawa o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi,
2) umiejętność obsługi programu Rejestrów Państwowych ( ŹRÓDŁO, TECHNIKA, REJESTR MIESZKAŃCÓW)
3) predyspozycje osobowościowe:
- samodzielność,
- odpowiedzialność,
- obowiązkowość,
- sumienność,
- kreatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- dyspozycyjność,
- umiejętność skutecznego komunikowania się i przekazywania informacji.
- 1) przyjmowanie wniosków o wydanie dowodu osobistego, kontrola danych osobowych ( PESEL, RDO, BUSC),
- 2) aktywowanie warstwy elektronicznej dowodów i wydawanie z programu ŹRÓDŁO,
- 3) prowadzenie statystyki wydanych, unieważnionych, skasowanych dowodów osobistych,
- 4) wydawanie zaświadczeń i potwierdzeń petentom,
- 5) przyjmowanie meldunków o odnalezieniu dowodów,
- 6) sporządzanie sprawozdań do Urzędu Wojewódzkiego,
- 7) przeprowadzanie postępowania administracyjnego w sprawie wymeldowania i zameldowania,
- 8) usuwanie niezgodności w Systemie Rejestrów Państwowych,
- 9) przyjmowanie kod PUK, aktywowanie i wydawanie klientowi,
- 10) wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, wydawanie decyzji o cofnięciu lub wygaszeniu wydanych zezwoleń, wydawanie jednorazowych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
- 11) przyjmowanie oświadczeń o wartości sprzedaży poszczególnych rodzajów napojów alkoholowych od przedsiębiorców posiadających zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych
- 12) przyjmowanie dowodów opłat od przedsiębiorców dotyczących posiadanych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
- 13) prowadzenie wykazu wydanych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
- 14) przygotowywanie projektów uchwał dotyczących zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych;
1) list motywacyjny oraz szczegółowy życiorys zawodowy CV - opatrzone
własnoręcznym podpisem,
2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
3) kopia dyplomu ukończenia studiów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
4) kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności przydatne do pracy w wyspecyfikowanym zakresie zadań,
5) kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe określone w wymaganiach dodatkowych związanych ze stanowiskiem,
6) podpisane własnoręcznie przez kandydata oświadczenia o:
- posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- nieskazaniu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe,
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach w zakresie w jakim przekazane dane obejmują dane szczególnej kategorii, o których mowa w art. 9 RODO, w celu prowadzenie postepowania rekrutacyjnego na stanowisko ds. dowodów osobistych, spraw obywatelskich i społecznych w Wydziale Spraw Obywatelskich i Społecznych oraz USC Urzędu Miejskiego w Poniatowej
- posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na oferowanym stanowisku.
1) zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na zasadach ustawy o pracownikach samorządowych,
2) pełny wymiar czasu pracy (8 godz. dziennie - 40 godzin tygodniowo),
3) praca administracyjno-biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych - w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Poniatowej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6 %.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. dowodów osobistych, spraw obywatelskich i społecznych w Wydziale Spraw Obywatelskich i Społecznych oraz USC Urzędu Miejskiego w Poniatowej”, w terminie do 11.10.2021 r. godz. 1500
- a) osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Poniatowej ul. Młodzieżowa 2 (Punkt Obsługi Interesanta),
- b) drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Poniatowej ul. Młodzieżowa 2, 24 - 320 Poniatowa.
Za termin złożenia dokumentów przesłanych drogą pocztową uważa się datę ich wpływu do Urzędu Miejskiego w Poniatowej. Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Poniatowej po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
1) kopie dokumentów składanych do konkursu muszą być własnoręcznie podpisane przez kandydata,
2) dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procedurze konkursowej zostaną dołączone do jego akt osobowych,
3) dokumenty złożone przez pozostałych kandydatów będą przechowywane przez okres 3 miesięcy i po tym terminie, na prośbę osoby bezpośrednio zainteresowanej, będą zwrócone lub w przeciwnym wypadku, zostaną zniszczone,
4) konkurs na stanowisko ds. dowodów osobistych, spraw obywatelskich i społecznych w Wydziale Spraw Obywatelskich i Społecznych oraz USC Urzędu Miejskiego w Poniatowej przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Burmistrza Poniatowej,
5) konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach: I etap - sprawdzenie ofert pod względem formalnym, bez udziału kandydatów i II etap - rozmowa kwalifikacyjna weryfikująca przygotowanie zawodowe i wybór kandydata,
6) kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej,
7) informacja o wyniku konkursu zostanie zamieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Poniatowej niezwłocznie po zakończeniu naboru,
8) dodatkowe informacje o konkursie można uzyskać pod numerem tel. 81 820 48 36 w. 13.
Dodano do BIP dnia 28-09-2021 09:16:40