Kierownik Wydziału Inwestycji, Gospodarki Nieruchomościami i Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Poniatowej
wykształcenie wyższe techniczne na kierunku budownictwo, inżynieria środowiska lub pokrewne
Niezbędne(konieczne do podjęcia pracy na stanowisku):
1) obywatelstwo polskie,
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) wykształcenie wyższe techniczne na kierunku budownictwo, inżynieria środowiska lub pokrewne,
4) minimum 5-letni okres zatrudnienia, w tym co najmniej 3-letni na stanowisku o charakterze zgodnym z zakresem wykonywanych zadań opisanym w niniejszym ogłoszeniu lub prowadzenie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z zakresem zadań opisanym w niniejszym ogłoszeniu,
5) doświadczenie w aplikowaniu o zewnętrzne dofinansowanie zadań inwestycyjnych,
6) znajomość obsługi sprzętu komputerowego,
7) nieposzlakowana opinia,
8) znajomość procedur i regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego oraz prawa zamówień publicznych.
Dodatkowe(pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):
1) uprawnienia budowlane,
2) znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie jednostek samorządu terytorialnego,
3) znajomość zasad kosztorysowania robót oraz dedykowanego w tym zakresie oprogramowania,
4) predyspozycje osobowościowe:
- umiejętność organizacji pracy,
- odpowiedzialność,
- operatywność,
- obowiązkowość,
- umiejętność skutecznego komunikowania się i przekazywania informacji,
- dyspozycyjność,
- prawo jazdy kategorii B.
1) organizacja pracy wydziału, w tym nadzór i kontrola merytoryczna nad wykonywaniem zadań przez podległych pracowników oraz przestrzeganiem obowiązujących przepisów prawa,
2) organizowanie przetargów na dostawy, wykonywanie usług i robót budowlanych,
3) nadzorowanie i kontrolowanie przebiegu wykonania zadań inwestycyjnych i remontowych,
4) koordynowanie procesów odbioru i rozliczania zadań inwestycyjnych i remontowych,
5) poszukiwanie źródeł dofinansowania zadań inwestycyjnych oraz kompletowanie dokumentów na etapie składania wniosków o zewnętrzne dofinansowanie,
6) przygotowywanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych, nadzorowanie oraz rozliczanie finansowe inwestycji i remontów,
7) sporządzanie sprawozdań, analiz i informacji z prowadzonej działalności inwestycyjnej i remontowej,
8) zapewnienie prawidłowego i terminowego realizowania spraw podległych wydziałowi,
9) współpraca z innymi wydziałami Urzędu Miejskiego w Poniatowej oraz jednostkami organizacyjnymi gminy.
1) list motywacyjny oraz szczegółowy życiorys zawodowy CV – opatrzone własnoręcznym podpisem,
2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
3) kopia dyplomu ukończenia studiów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
4) kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności przydatne do pracy w wyspecyfikowanym zakresie zadań,
5) kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
6) kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe określone w wymaganiach warunkujących dopuszczenie do udziału w konkursie,
7) podpisane własnoręcznie przez kandydata oświadczenie o:
- posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- nieskazaniu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe,
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach w zakresie w jakim przekazane dane obejmują dane szczególnej kategorii, o których mowa w art. 9 RODO, w celu prowadzenie postepowania rekrutacyjnego na stanowisko kierownika Wydziału Inwestycji, Gospodarki Nieruchomościami i Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Poniatowej,
- posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na oferowanym stanowisku.
1) zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
2) pełny wymiar czasu pracy (8 godz. dziennie – 40 godzin tygodniowo),
3) wyjazdy w teren na obszarze gminy,
4) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych – w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Poniatowej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6 %.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze – Kierownik Wydziału Inwestycji, Gospodarki Nieruchomościami i Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Poniatowej”, w terminie do 22 lutego 2019 r. , godz. 1500
a) osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Poniatowej ul. Młodzieżowa 2 (Punkt Obsługi Interesanta),
b) drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Poniatowej ul. Młodzieżowa 2, 24 - 320 Poniatowa.
Za termin złożenia dokumentów przesłanych drogą pocztową uważa się datę ich wpływu do Urzędu Miejskiego w Poniatowej. Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Poniatowej po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
1) kopie dokumentów składanych do konkursu muszą być własnoręcznie podpisane przez kandydata,
2) dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procedurze konkursowej zostaną dołączone do jego akt osobowych,
3) dokumenty złożone przez pozostałych kandydatów będą przechowywane przez okres 3 miesięcy i po tym terminie, na prośbę osoby bezpośrednio zainteresowanej, będą zwrócone lub w przeciwnym wypadku, zostaną zniszczone,
4) konkurs na stanowisko kierownika Wydziału Inwestycji, Gospodarki Nieruchomościami i Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Poniatowej przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Burmistrza Poniatowej,
5) konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach: I etap - sprawdzenie ofert pod względem formalnym, bez udziału kandydatów i II etap - rozmowa kwalifikacyjna i wybór kandydata,
6) kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej,
7) informacja o wyniku konkursu zostanie zamieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Poniatowej niezwłocznie po zakończeniu naboru,
8) dodatkowe informacje o konkursie można uzyskać pod numerem tel. 81 820 48 36 w. 13.
Dodano do BIP dnia 11-02-2019 13:27:06