Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Poniatowa obsługiwana przez Urząd Miejski w Poniatowej

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Kierownik Wydziału Inwestycji, Gospodarki Nieruchomościami i Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Poniatowej

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Poniatowej
Data ogłoszenia
2019-02-11
Termin składania dokumentów
2019-02-22
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe techniczne na kierunku budownictwo, inżynieria środowiska lub pokrewne

Wymagania związane ze stanowiskiem

Niezbędne(konieczne do podjęcia pracy na stanowisku):

1) obywatelstwo polskie,

2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3) wykształcenie wyższe techniczne na kierunku budownictwo, inżynieria środowiska lub pokrewne,

4) minimum 5-letni okres zatrudnienia, w tym co najmniej  3-letni na stanowisku o charakterze zgodnym z zakresem wykonywanych zadań opisanym w niniejszym ogłoszeniu lub prowadzenie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z zakresem zadań opisanym w niniejszym ogłoszeniu,

5) doświadczenie w aplikowaniu o zewnętrzne dofinansowanie zadań inwestycyjnych,

6) znajomość obsługi sprzętu komputerowego,

7) nieposzlakowana opinia,

8) znajomość procedur i regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego oraz prawa zamówień publicznych.

Dodatkowe(pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):

1) uprawnienia budowlane,

2) znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie jednostek samorządu terytorialnego,

3) znajomość zasad kosztorysowania robót oraz dedykowanego w tym zakresie oprogramowania,

4) predyspozycje osobowościowe:

- umiejętność organizacji pracy,

- odpowiedzialność,

- operatywność,

- obowiązkowość,

- umiejętność skutecznego komunikowania się i przekazywania informacji,

- dyspozycyjność,

- prawo jazdy kategorii B.

Zakres obowiązków

1) organizacja pracy wydziału, w tym nadzór i kontrola merytoryczna nad wykonywaniem zadań przez podległych pracowników oraz przestrzeganiem obowiązujących przepisów prawa,

2) organizowanie przetargów na dostawy, wykonywanie usług i robót budowlanych,

3) nadzorowanie i kontrolowanie przebiegu wykonania zadań inwestycyjnych i remontowych,

4) koordynowanie procesów odbioru i rozliczania zadań inwestycyjnych i remontowych,

5) poszukiwanie źródeł dofinansowania zadań inwestycyjnych oraz kompletowanie dokumentów na etapie składania wniosków o zewnętrzne dofinansowanie,

6) przygotowywanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych, nadzorowanie oraz rozliczanie finansowe inwestycji i remontów,

7) sporządzanie sprawozdań, analiz i informacji z prowadzonej działalności inwestycyjnej i remontowej,

8) zapewnienie prawidłowego i terminowego realizowania spraw podległych wydziałowi,

9) współpraca z innymi wydziałami Urzędu Miejskiego w Poniatowej oraz jednostkami organizacyjnymi gminy.

Wymagane dokumenty

1) list motywacyjny oraz szczegółowy życiorys zawodowy CV – opatrzone własnoręcznym podpisem,

2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

3) kopia dyplomu ukończenia studiów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,

4) kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności przydatne do pracy w wyspecyfikowanym zakresie zadań,

5) kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,

6) kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe określone w wymaganiach warunkujących dopuszczenie do udziału w konkursie,

7) podpisane własnoręcznie przez kandydata oświadczenie o:

- posiadaniu obywatelstwa polskiego,

- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

- nieskazaniu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe,

- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach w zakresie w jakim przekazane dane obejmują dane szczególnej kategorii, o których mowa w art. 9 RODO, w celu prowadzenie postepowania rekrutacyjnego na stanowisko kierownika Wydziału Inwestycji, Gospodarki Nieruchomościami i Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Poniatowej,

- posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na oferowanym stanowisku.

Warunki pracy

1) zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,

2) pełny wymiar czasu pracy (8 godz. dziennie – 40 godzin tygodniowo),

3) wyjazdy w teren na obszarze gminy,

4) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych – w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Poniatowej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze – Kierownik Wydziału Inwestycji, Gospodarki Nieruchomościami i Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Poniatowej”, w terminie do 22 lutego 2019 r. , godz. 1500

a) osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Poniatowej ul. Młodzieżowa 2 (Punkt Obsługi Interesanta),

b) drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Poniatowej ul. Młodzieżowa 2, 24 - 320 Poniatowa.

Za termin złożenia dokumentów przesłanych drogą pocztową uważa się datę ich wpływu do Urzędu Miejskiego w Poniatowej. Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Poniatowej po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Uwagi

1) kopie dokumentów składanych do konkursu muszą być własnoręcznie podpisane przez kandydata,

2) dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procedurze konkursowej zostaną dołączone do jego akt osobowych,

3) dokumenty złożone przez pozostałych kandydatów będą przechowywane przez okres 3 miesięcy i po tym terminie, na prośbę osoby bezpośrednio zainteresowanej, będą zwrócone lub w przeciwnym wypadku, zostaną zniszczone,

4) konkurs na stanowisko kierownika Wydziału Inwestycji, Gospodarki Nieruchomościami i Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Poniatowej przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Burmistrza Poniatowej,

5) konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach: I etap - sprawdzenie ofert pod względem formalnym, bez udziału kandydatów i II etap - rozmowa kwalifikacyjna i wybór kandydata,

6) kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej,

7) informacja o wyniku konkursu zostanie zamieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Poniatowej niezwłocznie po zakończeniu naboru,

8) dodatkowe informacje o konkursie można uzyskać pod numerem tel. 81 820 48 36 w. 13.


Wybrany kandydat
Pani Lidia Kuna

Uzasadnienie wyboru
Do konkursu przystąpiła jedna kandydatka, której oferta spełniła wszystkie wymagania formalne. Aplikantka została zakwalifikowana do drugiego etapu naboru - rozmowy kwalifikacyjnej. W wyniku rozmowy kwalifikacyjnej, komisja rekrutacyjna wysoko oceniła kandydaturę Pani Lidii Kuny zam. w Poniatowej i zarekomendowała Burmistrzowi zatrudnienie jej na stanowisku Kierownika Wydziału Inwestycji, Gospodarki Nieruchomościami i Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Poniatowej. 25.02.2019 r.
Pani Lidia Kuna

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Paweł Karczmarczyk
Dodano do BIP dnia 11-02-2019 13:27:06