Informacje o osobie
powrótSzczegółowe dane osoby
pokój 105
mail: kierownik.ozk@um.poniatowa.pl
1) kierowanie działalnością wydziału zgodnie z wymaganiami, wynikającymi ze Statutu Gminy, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego, uchwał Rady Miejskiej oraz Zarządzeń i bieżących wytycznych Burmistrza,
2) prawidłowe zorganizowanie pracy wydziału i podziału prac między pracowników wydziału,
3) nadzorowanie jakości i terminowości wykonywania zadań i załatwiania spraw przez pracowników wydziału, wykorzystania ich czasu pracy, gospodarowania urządzeniami, wyposażeniem biurowym i innymi przedmiotami niezbędnymi do wykonywania pracy,
4) pełnienie funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji oraz zapewnienie funkcjonowania w Urzędzie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji,
5) udział w kontrolach planowych oraz doraźnych zleconych przez Burmistrza,
6) przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej i Zarządzeń Burmistrza w sprawach związanych z zakresem działania wydziału,
7) przygotowywanie dla potrzeb Burmistrza i Rady Miejskiej informacji i sprawozdań w sprawach wiążących się z zakresem działania wydziału,
8) opracowywanie problemowych materiałów i informacji dla potrzeb Komisji Rady Miejskiej, uczestniczenie w razie potrzeby w ich posiedzeniach i pracach przez nie prowadzonych,
9) przedstawianie Komisjom do zaopiniowania projektów ważniejszych rozstrzygnięć i decyzji Burmistrza dotyczacych wydziału,
10) rozpatrywanie interpelacji i wniosków radnych, nadawanie biegu sprawom w nich zawartym dotyczących wydziału.